Veel gestelde vragen

Waarom kan ik geen geluid horen?

Voorafgaand aan onze uitzendingen, zal de stroom audio bevatten, zodat u uw audio-en volume-instellingen kunt aanpassen. Zorg ervoor dat de interne volume op uw computer is ingesteld, en dat eventuele externe luidsprekers zijn ingeschakeld en zo goed in te stellen.

Waarom heb ik een echo horen?

Controleer of de webpagina is meerdere keren geopend (bijvoorbeeld in meerdere vensters of tabs). Sluit de tabbladen en browservensters die niet worden gebruikt voor het bekijken van deze uitzending.

Welke technische specificaties raden jullie aan voor het bekijken?

De uitzending kan worden bekeken op de meeste computers of mobiele apparaten met een recente webbrowser. In sommige gevallen wordt de Adobe Flash Player nodig. We adviseren om een ‚Äč‚Äčinternetverbinding met een minimale snelheid van 4 Mbit / s te gebruiken.

Kan ik de uitzending op mijn tablet bekijken?

Bij gebruik van een tablet, is een web browser die HTML5 ondersteunt H.264 video aanbevolen. We raden Mobile Safari (iOS / iPad) of Chrome (iOS / iPad, Android).

Welke browsers worden ondersteund?

  • Internet Explorer 7 en hoger
  • Mozilla Firefox 10 en hoger
  • Apple Safari 4 en hoger
  • Google Chrome 15 en hoger
  • iOS: Mobile Safari -of- Chrome (iOS4 en hoger)
  • Android: Chrome (Firefox voor Android wordt niet ondersteund)
In sommige gevallen, Adobe Flash Player 9.0 is verplicht (Windows, Mac OSX of Linux). Klik hier om Adobe Flash Player te downloaden. Bij twijfel over uw systeem voldoet aan de aanbevolen specificaties, het live systeem cheque voor Windows, Mac OSX en Linux kan worden gebruikt.

Hoe kan ik de snelheid van mijn internet verbinding te controleren?

Dit kan worden gecontroleerd bij www.speedtest.net. Er lijkt niet naar een video op de pagina, hoe komt het? (Windows / Mac OSX / Linux)

There doesn't seem to be any video on the page, how come? (Windows / Mac OSX / Linux)

Controleer of de nieuwste versie van Adobe Flash Player is geïnstalleerd. Klik hier om Adobe Flash Player te downloaden. Windows-gebruikers (vooral bij gebruik van Internet Explorer 10): zorg ervoor dat uw besturingssysteem is bijgewerkt naar de nieuwste versie. Verwijzen wij u naar Windows Update te doen. Let op: dit is niet van toepassing voor degenen die met behulp van een iPad, iPhone of iPod.

Kan ik kijken naar de uitzending van een kantoor / praktijk / ziekenhuisomgeving?

Uit bezorgdheid over de veiligheid, hebben veel bedrijven en het ziekenhuis netwerk toegang tot de live streams beperkt. Raadpleeg uw ICT-ondersteuning team om ervoor te zorgen dat er geen resctrictions op het kijken naar WEB TV-uitzendingen.

De video stottert / dia's zijn niet in sync met video

Dit probleem kan optreden wanneer de internetverbinding is niet stabiel. Dit zou te wijten zijn aan een instabiele wi-fi verbinding, of onvoldoende internet bandbreedte. In veel gevallen, het vernieuwen van de pagina door de F5-toets of CTRL-R combinatie op uw toetsenbord kan het probleem op te lossen. Bij het maken van het gebruik van een wifi-verbinding, probeer dan uw computer aan te sluiten op het internet met een kabel.

Ik krijg een 'Still wachten'? Probeer de pagina 'foutmelding in de videorecorder te vernieuwen

Dit betekent dat de speler geen verbinding met de server. Probeer het vernieuwen van de internet pagina. Het volgende bericht wordt weergegeven: 'Sommige inhoud wordt gefilterd op deze site.' (Internet Explorer 9). Verwijzen wij u naar de volgende webpagina om dit probleem op te lossen: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/How-to-use-Tracking-Protection-and-ActiveX-Filtering

Het volgende bericht wordt weergegeven: 'Alleen beveiligde inhoud wordt weergegeven' (Windows Edge).

Klik op "Toon alle inhoud" om de de livestream te laden.